miercuri, 14 mai 2008

Denisoi si Mufica

La un moment dat am aflat de blogul unei persoane simpatice. Denisa o domnisoara din Ardeal de vreo 21 de ani a venit pe 10 mai la Bucuresti. In trecere prin Bucuresti s-a intalnit cu tatal meu, Cristian MIHAI. El in timp ce statea de vorba cu Denisa a evidentiat si numele meu si al blogului meu. Eu de cand am auzit de adresa ei de mail ii tot spun Denisoi si imi place cum o alint si sper sa-i place si ei. Mufica este jucaria Denisei. Mufica este portocaliu, un tricou verde cu un M in piept. Eu odata ce am cunoscut-o virtual pe Denisa Lala. Pe blogul ei am intalnit multe articole cu cap gandite denisuca.com. Da dar sa stiti ca si de Mufica imi place foarte mult dar nu numai cum e imbracat ci si aspectul fizic, fata aceea cu un botic negru si ochii mari!